Legend Of The Owls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is Rpg?

Ga naar beneden

Wat is Rpg? Empty Wat is Rpg?

Bericht van Admin ma aug 03, 2015 3:58 pm

Welkom allemaal, ben je nieuw of speel je het al een tijdje niet meer? dan hebben wij hier tips en voorbeelden voor JOU!

Rpg is Role Play Game (Rollen spel)
Dat betekent dat je moet reageren op elkaar.

Hier een paar tips en dan een voorbeeld:
- Gebruik dit als je praat, want dan kan je sneller zien als een ander praat in zijn bericht.
- Gebruik dit om te denken, dan kan je je niet vergissen en je ziet het sneller.
- Zet in de titel van de topic de naam van de speler waar je mee wilt rpg'en en zet er neer (open) als iedereen mag reageren.

Voorbeeld:

Skystar keek rond. Dit waren zijn kleine broertjes, op hun moest hij passen, maar nu... Hij spreed zijn vleugels als teken en sloot ze weer. "Ik neem het stukje landschap waar deze steen naar toe wijst." Zijn bruine veren straalde. Op een dag zal zijn clan de beste worden. Hij keek naar zijn broertje Mountainstar. "Welk stukje zou hij nemen? Ik denk de bergen, de sneeuw zou een goede camouflage zijn voor zijn witte veren." Skystar zei: "Welk stuk land neem jij, mijn broertje."

Mountainstar wist al dat zijn broer de oppervlakte nam. "Als jij de oppervlakte neemt, neem ik de berg." Hij keek achterom. Hij stond op het punt om een clan te starten, en hij koos zijn vroegere speelplaats. Toen de witte uil terug keek wou die net zeggen dat Foreststar mocht kiezen, maar voordat die wat kon zeggen vloog Foreststar al weg.

Wie deed het hier fout? Mountainstar mocht niet kiezen wat Foreststar deed. Als je meer wilt weten over dit verhaal, klik dan HIER :)

Nou ik hoop dat je veel hiervan geleerd heb ;)
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 02-08-15

https://legendoftheowls.forumactie.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum